Sunday, October 10, 2004

Sikke hårdt at blive gammel *G*

Både gammel og begavet blev jeg i går... så gammel at jeg var ved at spørge min mor om hvilken dato det mon var...! Jeg havde en rigtig dejlig fødselsdag med både familie og venner, dejlige gaver og masser af hygge (og kage). Jeg er en smule brugt (vi har haft gæster i 3 dage nu...), men det giver jo en rigtig god undskyldning for at sætte sig i sofaen og slappe af med et strikketøj. Projektet er et "sjal med flæsekant" som jeg strikker for Sophies mor - jordbærrød Fonty Ombelle på pind 9 (den mest knirkende rundpind nogensinde), og det går jo dejligt hurtigt! 20 cm er det allerede blevet til - man starter med 119 m på pinden, og går så indad mod spidsen, imens man strikker et hulmønster i "harlekinstern"... det bliver rigtig pænt :) Men jeg er ret spændt på hvordan det bliver at tage 232 m op langs kanten til at strikke flæsekant på...

2 comments:

Elisabeth said...

Tak skal I ha' for søde kommentarer :) Jeg føler mig lidt yngre igen nu, det er da utroligt hvad strikning kan gøre for én *S*

Bettina said...

Hej E!

Tillykke, da!! Jeg syntes nok, der var blevet mumlet noget i krogene, men så var du ikke "hjemme" hele weekenden...der er dog lang vej endnu! :o)