Friday, October 08, 2004

Uventet gave

I går fik jeg endnu en god pakke: Pia, som jeg havde lovet at brodere ansigt på TroldeSofie for, havde fundet en nabo der ville brodere, men sendte alligevel en pakke som tak for hjælpen! (Jeg bliver mere og mere overbevist om, at strikkere er et MEGET gavmildt folk ;)) Der var både de fineste kort, garn til en frakke til min egen TroldeSofie, de sødeste pink kattehovede-perler/knapper (som bl.a. kommer på den frakke jeg allerede var igang med at strikke til hende - de passer perfekt! Og der er stadig til en frakke mere!) en nuttet bamseknap og en kær opskrift på kysse-kramme-mus :) TUSIND tak Pia!

2 comments:

Bettina said...

Så heldig man kan være! :o)
Jeg lurede noget med en muse-opskrift? Må man se foto? :o)

Elisabeth said...

opskriften er kopieret, så billedet er ret mørkt... men jeg kan da prøve ;) de ser ud til at være ret kære... mand og kone (mus) der giver hinanden et kram og et nys *S*