Thursday, October 14, 2004

Klokken 13:10

Klokken 13:10 i dag blev sjalet til Sophies mor færdigt! Mine øjne er efterhånden ved at være tilbage til normal småkløende tilstand, efter et par "røde" dage... ;) Jeg ville gerne have vist jer et billede af sjalet i denne post, billedet ligger også godt på smart-card'et men den nye kortlæser jeg har fået vil ikke rigtig samarbejde! Dvs. ikonerne der skulle dukke op i "denne computer" kommer ikke frem... selv efter 3 x genstart af computeren (hvilket er den bedste problem-løsning jeghar lært i min tid med pc'ere... hurra for en god stabil Mac!!). Så det må I vente med, til Anders og "legekammeraten" er blevet færdige med at spille "Rome Total War" for i dag. Men jeg kan sige, at det er blevet SÅ flot! Sjalet altså. Og flæsekanten er rigtig pæn, slet ikke kluntet som jeg var urolig for. Den klæder sjalet rigtig godt :) Så glæd jer til billedet kommer :)

No comments: