Tuesday, October 19, 2004

Så blev jeg også lidt royal ;)

Her ser I min Mary-hue... med den lille ændring, at den har fået "fletninger" på øreklapperne... jeg har en fornemmelse af, at Mary ikke cykler op og ned ad Randersvej lige så meget som jeg gør *G* Men hold da fast hvor er den stor og varm! Og så dækker den ens ører/nakke fuldstændig!! (heldigvis ikke øjnene).

This is my "Princess Mary-hat for this winter... I've changed it a bit (you can se how it's supposed to bet in Helles blog), since I need to bind it under my chin... I don't think Princess Mary uses her bike as much as I do... ;) But this is soooo huge and warm!! It covers your ears and neck totally!! But luckily not the eyes...!

1 comment:

Elisabeth said...

*S* den første er allerede på pindene... men jeg er ikke kommet så langt, for der var en bog jeg skulle have læst i går aftes... skal i gang med at skrive valgfagsprojekt, og skal have styr på emne osv. og få dispensation til at flytte den eksamen til slutningen af januar, så jeg ikke skal skrive 3 skriftlige opgaven oveni hinanden... håber den går igennem :)