Tuesday, September 21, 2004

Knapper og Københavnertur

Jeg har fået knapper! Hvis der er noget der vil have dem, så sidder de ovre til venstre lige over mine links :)

Min Københavner-tur gik rigtig godt - jeg fik shoppet til mine fødder var ved at falde af fredag eftermiddag, og lørdag lærte jeg at flette med pil... det var ikke så svært/hårdt for hænderne som jeg troede - pilen var lagt i blød i forvejen, så det var ganske bøjeligt.
Mine indkøb var ikke så voldsomme, men her er hvad det blev til: 2 nøgler Kudos ren uld, som skal blive til Sophie Garnet er petroleums-turkist og lige min farve! Jeg har forsøgt at tage billede af garnet, men farven kommer slet ikke til sin ret... enten ser garnet lyseblåt eller bare blåt ud... men håber I får et lille indtryk af det på billedet alligevel (hvor garnet ser mere mørkeblåt end turkis/grønt ud) :)
Så købte jeg et nøgle lyseblåt Cascade fra GGH til et tørklæde til mig selv... er vist blevet lidt besat af tørklæder/sjaler??!!
Det var hvad det blev til på garnsiden, derudover købte jeg en pose tranebær the hos Perchs Thehandel, og et par lækre kinasko hos Den Kinesiske Butik i Jorcks Passage.

4 comments:

Mette said...

Det lyder som en god tur! Hvis du har købt garnet i Strikkeboden, tror jeg, at det er det samme, som jeg købte på min tur til København for et par uger siden.
Indtil videre har jeg kun fået vundet garnet og lagt det side - sammen med alt det andet........

Mette

Elisabeth said...

Hej mette
Det er ganske rigtigt i strikkeboden jeg har købt garnet - til 31,- pr bundt :) Jeg er meget sløv til at få vundet garn op, for jeg mangler en garnvinde... har kun et paprør at vinde op på, og får lidt ondt i håndleddene af den metode *S* Men jeg er så spændt på at strikke den taske, at jeg nok skal få det gjort snart!

Mette said...

Hej Elisabetn. Så er der ingen tvivl om, at det er det samme garn! Både garn/kvalitet/pris/farve passede til mig. Jeg er så "heldig" at have en garnvinde. Kun "heldig" fordi vi har en kælder fuld af rod, så jeg aner ikke, hvor jeg skal lede efter den. Af sammen årsag har vi startet operation "kælder oprydning". Min garnvinde er 20 år gammel og jeg saavner den! Jeg har kig på samme taske som dig til garnet. Forøvrigt er det en fin knap, du har fået!!

Bettina said...

Knaaaaapper, knaaaaapper, fedt! :o) Skal vi aldrig se din Trolde-Sofie? ;o)