Monday, September 27, 2004

Star rib mesh scarf'et er færdigt!

Ja, mens vi sad og hyggede os med at spille Broken Sword 2 (adventurespil) for lidt siden, blev jeg færdig med mit lækre star rib mesh scarf! Det er lidt sjovt... jeg har længe kendt til opskriften, men ikke været særlig tændt på mønsteret... det tiltalte mig bare ikke sådan... men da jeg så fik lyst til at give mig i kast med sådan noget "lace-halløj" og ikke fattede hvad der foregik i den anden opskrift jeg egentlig havde besluttet mig for at begynde på (der manglede bare et par "( )" for at jeg skulle få ti-øren til at falde) begyndte jeg på det her, for at se om pindene jeg havde udset mig til det andet projekt var passende til garnet. Og... det var de... og lige pludselig var jeg igang med det her, for det er meget pænere når man selv strikker det :) Da jeg fik forklaringen til det andet var jeg så godt igang med star rib'en, at jeg ikke nænnede at pille op - og nu er der så et helt langt tørklæde!
Jeg tager billede i morgen - for med totalt mørke og min voldsomme blitz ville I nok ikke få ret meget ud af et billede i aften :)

No comments: