Thursday, February 26, 2004

filteweekendprojekt

Mor og jeg har jo en aftale om at lave en filteweekend på et tidspunkt - og nu tror jeg at jeg har fundet "mit" projekt: Fuzzy Feet fra knitty.com!! Man strikker en kæmpe-sok og filter den i vaskemasinen... lige noget for mig ::griner:: Man kan jo heller aldrig få for mange tøfler... *hmmm* efter jeg er flyttet her til Århus har jeg faktisk SLIDT et par op... mit første par gik til i oversvømmelsen, og det kan jeg stadig blive trist over... det var dem jeg fik i London af mor... ægte skind, og ikke sådan nogle fødderne bliver kogt i *snøft* Men nu har jeg filtet mig et par i ren uld, og skal også have lavet sådan et par her... så må det hjælpe lidt på humøret :)

nu jeg fik nævnt humør... vi er nummer 11 på boliglisten... desværre ikke nummer 9 som tidligere, men dog heller ikke nummer 12 :) Glæder mig SÅ meget til vi skal flytte, og håber ikke at det tager alt for lang tid!

I morgen skal Sophie og jeg i IKEA!!! Anders og jeg har jo Polo'en nu til weekenden, så det skal da udnyttes til en lille shoppetur :)

No comments: