Sunday, February 15, 2004

venter spændt...

...på at den anden tøffel kommer ud af vaskemaskinen! jeg manglede selvfølgelig garn til de sidste 10 pinde... så jeg måtte finde noget garn i Garnlageret, og det lykkedes! det er godt nok meget blødere end det jeg har strikket i først, men det var jo også et gammelt nøgle fra genbrugsen ;) så om 42 minutter er der vasket færdigt, og så håber jeg at tøflen ikke er filtet sammen til en klump *gisp*
jeg er en smule rundt på gulvet/træt efter i går - Mich, Per og Linda var her for at spille rollespil med Anders, og Mads kom for at låne en computer med netadgang der virker, så han kunne lave elevoplæg til i morgen... så jeg fik ikke sovet så voldsomt meget i nat, for Anders var først færdig med rollespil ved 1-2 tiden. og så kunne jeg selvfølgelig ikke falde i søvn igen *G*
nu vil jeg gå ud og se hvordan tøflen har det ;)

No comments: