Thursday, February 26, 2004

Harald-vanterne

Det er jo helt vildt så skægt det er at strikke den slags :) meget bedre end bare at strikke "ligeud"!
men... nu er de jo i dame/herre str. og jeg strikker så efter dame... og på pind 3½ i stedet for 4 - fordi det var dem jeg havde, og i håbet om at vanten så blev lidt mindre, og bedre kunne passe til mine små børne-hænder... men de virker enormt store?? Skal de være det? (håber Bettina ser det her ;)) jeg har indtil nu kun strikket den nederste del med mønster - men hvor er det blevet flot! (jaja, roser lige mine strikkeevner lidt her - men havde jo ikke troet at jeg kunne finde ud af det ::griner:: ) Men størrelsen kan godt bekymre mig en smule... men nu strikker jeg videre på den, og håber på at indtagene nu hvor jeg kommer til glatstrikningen hjælper på det...

No comments: