Monday, February 09, 2004

hvor er jeg dygtig *G*

...ja, det synes jeg i hvert fald selv ::griner:: jeg har nemlig HELT SELV og for første gang alene selv taget slangen ud af mit bagdæk på cyklen, taget selve dækket af også, lappet slangen, sat nyt dæk på, og sat det hele sammen igen... og ikke glemt en eneste skrue/møtrik/dims :) og så pumpede jeg dækket med en håndpumpe!! også første gang for det... i hvert fald hvor det er lykkedes rigtigt... jeg har forsøgt mange gange :)
uhhh Anders og jeg er nævnt i Mads' blog! Nu er vi nemlig kommet helt ned på nummer 9 på boliglisten!! ::danser den glade dans gennem hele huset::
Nå, nu skal jeg vist tilbage til religionssociologien... jeg har jo 2 timer af det i morgen, og derefter går vi direkte til Bachelor-projekt-undervisningen... 3 timer... det kan godt være lidt hårdt med så mange timer i stræk, men det er heldigvis gode undervisere vi har :) Så er det ikke så slemt.

No comments: