Sunday, February 22, 2004

rollespil

huhada - det blev sent i går!! Sophie og jeg skulle forberede vores characters til rollespil (der hvor vi skal spille med Christina), og det fik vi meeeeget sjov ud af... vi fik også lavet aftensmad, og bedst af alt: vi fik lokket Anders til at lade os spille lidt, bare for at prøve det :) Ikke i det rigtige spil, selvfølgelig, men vi tågede rundt i en grotte og tævede kobolter der havde kidnappet en 9-årig pige! Ret godt planlagt: en dværg (Sophie) der er bange for grotter, og en munk (mig - og sådan nogle er totalt seje til nærkamp) der ikke kan lide kamp *hmmmmm* Men vi morede os så vældigt, at vi først blev færdige lidt i 1 *gisp* Så jeg vågnede ret sent i dag... og var helt smadret af at sidde på en stol og spille i så lang tid...
Det her er min character (som Jonas har tegnet for mig, han er da for sej!!) Hun hedder Naïlo, er halvelver og monk... Glææææder mig til at spille med hende :)
Sophie har lånt mit Broken Sword 1 - jeg håber hun kan lide det, og at det ikke giver problemer i slutningen, som da jeg spillede det... (så skal du bare tage cd'en ud af computeren... sådan... ikke helt, men bare så den ikke læser fra den... og lade spillet køre videre, og så sætte den i igen). Så nu skal jeg selv igang med Broken Sword 2!! Er jo begyndt på det, fordi det var det jeg fik først - men stoppede da jeg fik det andet, så jeg fik dem i rigtig rækkefølge :)
Strikket fik jeg ikke - så mormors tøfler ligger stadig i strikkekurven og venter... jeg håber på at blive færdig med kredsbladet i dag, så jeg kan få det trykt i morgen!

No comments: