Sunday, February 15, 2004

mon ikke snart der er styr på det her igen?

det håber jeg i hvert fald... nu er det endelig lykkedes at opdatere hjemmesiden (de havde ændret adressen for ftp'en på 1go.dk uden at jeg havde opdaget det... og det tog mig lidt tid at finde frem til hvad der var galt.. men det så ud til at jeg ikke var den eneste) - strikkebloggen kan jeg ikke få opdateret, aner ikke hvad der går galt der?? så nu har jeg slettet den, og så har jeg "kun" min dagbog. Så forbered dig på at der kommer strikkerablerier ind i mellem her *S* jeg ændrer også lige på templaten, så jeg kan få links tilbage til min hjemmeside, og andre steder hen... foretrækker egentlig denne her, men kan ikke få det til at virke med links. sååå... velkommen til en ny og (forhåbentlig) forbedret blog! :)

No comments: