Friday, April 16, 2004

der bliver fling'et

vældigt nu :) Helle har strikket 10 pinde (sidste melding) jeg har nået 23cm (aner ikke hvor mange pinde det er?) og nu får vi også Lise med! Dejligt :)
Det ser ud til at der ikke går 3 nøgler af mit garn til at strikke toppen, så måske der bliver til en lap til tæppet? Jeg er ikke helt sikker på om toppen måske bliver for stor (har svært ved at bedømme den slags når tingene sidder på pindene) - men hvis den er for stor til at være en soltop - det duer jo ikke hvis stropperne falder ned og det hele flagrer for meget - så kunne jeg måske godt finde på at strikke ærmer på den... og se om ikke den ville være fin som t-shirt :) Men nu får vi se, det kan jo være, at den passer... det siger målene i hvert fald, selvom jeg strikker den 5 cm kortere, så det ikke bliver en hel kjole til korte mig ;)

Desuden har vi nu fået styr på, at vi har fået en lejlighed på 54 kvadratmeter fra d. 15/5! Så får jeg måske lidt mere plads til mit garn? *G*

No comments: