Wednesday, April 21, 2004

så fik jeg strøm på kameraet :)

og taget billeder, og installeret photoshop, og kørt billederne igennem maskinen :) Så her kommer lidt af det jeg har lavet på det seneste.
Begge synkronstrikkere (som vi har styr på) blevet færdige med spring fling toppen! Helle har just lagt billede op af sin top, og her er min udgave...
Jeg har også strikket endnu en lap til mit lappetæppe jeg kalder den for kludetæppelappen, for den minder mig om et kludetæppe min mor havde da jeg var lille, som havde en utrolig masse lyse farver... og så forsøgte jeg mig udi hæklingens kunst -troede at jeg måske kunne hækle en lap til tæppet, men nej, det skulle ikke lykkes for mig - til gengæld fik jeg denne lille pung ud af det
Farven på pungen er ikke helt så "pang-turkis" som den er i virkeligheden - jeg ved ikke helt hvad der gik galt??
På lørdag skal jeg med Helle til strikkecafé her i Århus! Det glæder jeg mig til... nu lykkes det endelig at komme afsted :) (jeg har villet være afsted i januar, februar og marts, men så er der kommet eksamen og besøg af bettesøs i vejen - og når jeg savner hende så meget, kan jeg jo ikke bare droppe hende og tage til strikkecafé, vel?)
Jeg har også fået lavet nogle maskemarkører - ikke så prof som Bettina, men med et stykke smykkewire, en wire-klemme og diverse perler fra min samling... jeg kan se at jeg skal have skaffet mig nogle flere af de store perler, men de små har jeg i hvert fald nok af :) Jeg forsøgte at tage et billede af dem, men kan ikke lige overskue makro-funktionen på kameraet endnu, så det blev ret sløret... men det kommer nok en anden dag?

No comments: