Monday, April 19, 2004

Endelig

fik vi lejekontrakten! det viste sig, at Post Danmark havde fået smidt brevet med indskrivningsbekræftelsen væk, bare på de 3 km der er herfra, og op til boligkontoret *suk* så var det da godt, at jeg ringede for at sikre mig, at de havde modtaget den... og så vandt jeg samtidig en cykeltur op for at aflevere en ny ;) Men nu er Anders på vej op for at aflevere den underskrevne lejekontrakt, og så er eneste problem at udfylde skemaet til boligstøtten - det er en smule forvirrende!
Nå ja - og så at få styr på problemformuleringen til bachelor! Jeg havde håbet på at få lidt overblik over hvad jeg skal skrive om, når jeg havde læst det meste af min "hoved-bog"... men jeg synes bare det bliver mere forvirrende, jo mere jeg får læst? Men sådan skal det jo nok være... man bliver bare så stresset, når man render på overflittige studerende, der allerede har skrevet flere sider "bare lige for at se hvor meget det fyldte"! Der er altså næsten 2 mdr endnu til vi skal aflevere!!! I må ikke stresse mig sådan *G* Hvis bare jeg havde en klar problemformulering, ville jeg nok falde lidt mere til ro... så den skal snart laves :)

No comments: