Saturday, April 10, 2004

lap lap lap + "nyt" computerspil

Vi (mor, farmor og jeg) er kommet langt på tæppet nu: der er 29 lapper i alt!! Farmor har strikket 6 (2 med striber og 4 ensfarvede), og mor har strikket det svenske flag! Nu mangler vi bare et norsk flag for mormor :) Men det er vist mig der er sat på den opgave... hun strikker desværre ikke så godt længere... har ondt i hænderne og sådan :( Men hun ville gerne forsøge at strikke en ensfarvet lap til mig :) Det ville jeg blive MEGET glad for! Anne vil også lære at strikke ret, så hun får en lap med i tæppet - det bliver lidt af en tålmodighedsprøve for hende *G*
Jeg er ved at få oversat opskriften til sommertoppen - jeg mangler bare den del med stropperne... Helle, kan du finde ud af det? Eller Bettina? Jeg er ikke helt med på det med "backwards loop" og det... Men ellers står det hele på en lap papir - jeg skal bare få skrevet det ind :)
I dag var jeg en tur i boghandlen, og gav mig selv en påske-gave fordi det er så dejligt vejr (en eller anden undskyldning skal man jo have ;)): Myst + øhhh hvad hed det nu... nå, men i hvert fald et spil der hedder Myst, og så det efterfølgende spil i serien. Jeg spillede det for mange år siden på fars Mac, og vi kæmpede bravt for at gennemføre det... men da det var før vi fik internet kunne vi ikke lige sådan gå på nettet og finde en walkthrough! Nu har jeg så spillet til PC, og en internetadgang (og en gamer til forlovet), så nu må det da lykkes *G* Jeg husker det som et rigtig flot spil, som jeg kunne bruge timer på at udforske (indtil far skulle skrive prædiken på computeren... øv)... så det glæder jeg mig til at komme i gang med! ---ahhh det andet spil hed Riven---
Nu kommer der snart gæster, så jeg stopper igen... uhh må jo lige fortælle, at jeg har fået den flotteste kinesiske kjole af Anne! Den er midnatsblå med sølvbroderier, og passer bare perfekt!! Hun er altså en skat, min søster!!

No comments: