Tuesday, April 06, 2004

lapper og Netto

jo, selvfølgelig... skal bare lige have opladet batterierne til kameraet (og nej hvor er jeg dårlig til at få det gjort!) og overskue hvordan jeg skal gøre det... så man rent faktisk kan se de enkelte lapper... *tænke tænke*
jeg købte ikke så meget bomuldsgarn i Netto.. faktisk kun 2 nøgler... der var rigtig meget sort og mørkeblåt, som var så trist!! så var der hvidt, lyseblåt (jeg købte et nøgle af hver) og en ret skrap pang-rød... og af det tykke var der kun grønt tilbage... og det kunne vist slå en død mand ihjel eller noget *gys* Men planen for de 2 nøgler er nogle små vaskeklude! Så skal jeg bare lige finde ud af hvilket mønster... kan meget godt li' dem de sælger i Garnlageret... de er med små firkanter... meget almindelige men rigtig pæne... så skal jeg bare lure mønstret!
Lap nr 18 sidder på pindene og bliver strikket i fletmønster fra "Vikingemønstre i strik" - en cirkel med flet... øhhh kan ikke huske hvad den hedder?? Men den bliver strikket i gråt dobbelt maskingarn, og det passer så fint til mønstret :)

No comments: