Monday, April 12, 2004

tæppebilleder

Så lykkedes det endelig at få opladet de rigtige batterier, og få taget de sidste billeder... i øjeblikket er der syet 25 lapper på tæppet, som ser sådan ud:


Blandt lapperne er der (i nærbilleder) fx:
candy, flowsies (det er lidt svært at se den lille flowsie i så gul en lap...), det danske flag, det svenske flag (som mor har strikket), og mine 2 transsylvanske pipfugle :)
Jeg har 4 lapper mere, men de 3 er i omtrent de samme farver, så de skal fordeles over flere rækker, for at det ikke bliver for ensformigt... og så fandt jeg mit sokkestrikketøj og så skal I da også liiige se den søde kagekone Anders og jeg lavede til Anne, da hun kom hjem fra Kina kl 1 natten til fredag, og vi skulle holde hendes fødselsdag :) Nu vil jeg sove og drømme om lejligheder igen... man kan jo håbe på, at grunden til at vi ikke kan logge ind på ansøgningen på kollegie8000 er, at vi har fået én af slagsen... og at postmanden snart kommer med et rart brev :)











No comments: