Thursday, March 11, 2004

Anders i nærbillede :) og gode idéer søges


Sad og legede med kameraet en dag, og her er et af resultaterne:

Kan ikke gøre for det - jeg har en meget stor svaghed for s/h billeder (måske fordi jeg ikke er så god til at overskue for mange farver på én gang? hænger nok også sammen med at jeg foretrækker at tegne med blyanter), og gerne lidt anderledes end alm. typiske billeder... dvs. det gør ikke mig noget at det bliver sløret (som her) eller der er en meget skæv vinkel (kyssebilledet er endnu skævere, men det får I ikke at se!! ret svært at nysse og tage billeder på én gang.... *G*) Og ja, Sophie - det er den blå trøje han har på :)

Jo, det jeg egentlig skulle lægge op af billeder, var et af mit nye lilla garn, som jeg HJÆLP ikke ved hvad jeg skal strikke af! Her er garnet:

Jeg har en fornemmelse af at det er uld (der stod ikke noget) og så er der ikke voldsomt meget... 93g siger vægten... det er ikke så kraftigt, så jeg vil regne med at det går på pind 2½-3... men nu er jeg jo ikke vældig trænet i at bedømme den slags så jeg kan jo tage fejl :)
Men... har I nogle gode idéer til hvad jeg skal strikke af det? Jeg er åben overfor omtrent alle idéer - men en sweater bliver det jo nok ikke til ;)

No comments: