Tuesday, March 09, 2004

endelig!

lykkedes det at ændre på skriftstørrelsen i postene :) det tror jeg i hvert fald at jeg har gjort... sådan ser det ud her *G*

Jeg har trevlet det lyseblå monster op (trøjen jeg købte på genbrug), og har nu 609g lyseblåt garn (+29g som med lidt god vilje kan strikkes af), som vist nok passer til pind 5... efter hvad jeg kan måle og veje mig frem til, giver det omtrent 1015m garn... (med den lille rest 1063m)... og så er det jeg spørger de kloge hoveder der måtte komme forbi her, om det mon er nok til at strikke Rogue af?? Nu har jeg selvfølgelig ikke fået tjekket strikkefastheden (Bad Dobby, bad Dobby!!), men lyder det som noget der bare ikke ville kunne fungere, eller er der en chance? Fx hvis nu jeg lader være med at strikke kængurulommen... ?
Ellers må jeg finde mig et andet mønster *G* Så meget tid som det har taget at trevle den trøje op, SKAL der kommet noget godt ud af det ::griner::

No comments: