Wednesday, March 17, 2004

Jeg glæder mig!

Til i morgen!! For der skal mor og jeg gøre Århus usikker ;) Jeg har kigget på et par Vagabond sko som jeg riiiigtig godt kunne tænke mig når jeg engang får feriepenge (hvilket der desværre er alt for lang tid til) Men de her er totalt fede, og elastikken hen over foden og omkring hælen gør at en str 36 ikke er SÅ meget for stor... kun nogle cm i tåen, men jeg skal lige teste med en sål om ikke det kan hjælpe.... hvor vil jeg gerne have rigtige "damesko"!! Næsten alt hvad butikkerne har fået hjem i børneafdelingen er sandaler (og jeg vil gerne have et par rigtige sko) eller kondisko... og så er det hele lyserødt!!! ØV!! :(

Jeg testede Harald-vanterne da jeg cyklede ind til byen i dag, og de har fået topkarakter :) Tommeltotterne er en smule stramme, men det kan jo være de giver sig ved brug... ellers er de bare skønne!! Det har været rigtig dejlig lunt i dag, med solskin og alt muligt, så jeg troede egentlig at jeg måtte smide dem i tasken ved første lyskryds jeg kom til, men de blev på hele vejen ind til byen, for de var utroligt behagelige! Lune samtidig med at der kom lidt kølig luft ind mellem maskerne :) lækkert lækkert! De er så yndige, for garnet er en blanding af uld, mohair og et eller andet kunststof - så de er en smule "langhårede" i det, lige nok til at de ser rigtig yndige og fe-agtige ud! Det er nu utroligt hvad man kan finde i genbrug *G* Og garnet har før det været på tilbud engang i en brugs... til 2,- (opr. pris: 40,-). Ja, man kan være heldig :)

No comments: