Sunday, March 07, 2004

hold da fast *G*

Hvor har jeg allerede været aktiv i dag! Jeg har ryddet op/gjort rent på Anders' værelse (jajaja - han hjalp selv til :)) og samtidig fik vi ryddet ud i bøgerne under sengen... så nu er der 4 bæreposer til genbrug!
Senere i dag skal jeg gøre rent i køkkenet mv. på etagen, og lave fællesmiddag i aften. Der skal vi have Sophies tortillas med kalkunstrimler i wok og masser af lækkert grønt.

Og så dagens glædelige nyhed: i dag lykkedes det at køre til Låsby OG finde et åbent marked (puh hvor var der mange mennesker!! og de fleste røg inde i den store hal ::badr:: ) og vi fik parkeret Polo'en på en stribe græs, og ledte og ledte og ledte efter nogle stole til spisebordet... da vi stod og kiggede ud over det hele og var lige ved at give op, puffede Anders til mig, og pegede på 4 fine træstole... vi skyndte os ned for at kigge nærmere på dem, og de havde den rigtige højde, og så ganske nydelige ud :) De er også gode at sidde på - de skal bare ompolstres, for stoffet er ikke særlig kønt!! Men der vil far nok gerne give gode råd :) Vi fik 4 stole for 200,- så det var ganske udemærket... det er omtrent det vi ville have givet for én stol i IKEA, så gør det ikke noget at de skal pyntes lidt på :)
Jeg skal lige støvsuge dem, så kan jeg tage et billede og lægge op her, så I kan se dem ::griner::

No comments: