Saturday, March 27, 2004

ok, jeg indrømmer det

jeg er ynkelig! lige nu i hvert fald, og det er ikke fake, for Anders er her ikke, så jeg kan ikke få kram, nys eller chokolade ud af det... *nøft* men her er grundene:
  • jeg er syg og har ondt i hovedet
  • Anders er i Odense (dvs ikke her hos mig)
  • jeg er pms'et og må ikke købe mere garn før jeg har strikket noget mere
  • jeg kom til at bage min æbletærte (som skulle være min dessert fordi det er synd for mig at jeg er syg, dårlig og ikke rigtig rask) i 2½ time i stedet for ½... jeps, du læste rigtigt... 2½ time! den er nu af anden etnisk oprindelse end skandinavisk....
  • jeg har ½ liter lækker vanilleis i fryseren, men hoster lungerne halvt op hvis jeg spiser af den
  • jeg er ynkelig (jo det er en god grund til at være ynkelig - især når man indser at man er det)... *G*

    Nå, men som I kan se ude til højre, er jeg begyndt at strikke på mit sjal! Jeg strikker bare ret på alle pinde, og følger Bettinas råd om at slå om i stedet for at strikke 2 gange i samme maske... og det bliver rigtig flot! Ikke vildt tydeligt hulmønster, da garnet er til pind 2½-3 og jeg strikker på pind 6, så det er forholdsvis luftigt i forvejen, men det giver en rigtig sød kant, som gør det mere pyntet end det ellers ville blive! lige min stil :)
  • No comments: