Sunday, March 28, 2004

tja....

nu har jeg så lært noget om CSS *G* har siddet og rodet med bloggen hele dagen, og hvis I har været herinde, og det har set meget sært ud, er det fordi jeg var nødt til at lave det om 117 gange ;)
men nu ligger billederne i hvert fald ikke oveni hinanden længere, og heller ikke oveni bloggen... så skal jeg bare finde ud af hvorfor i alverden den pludselig ikke vil skrive æøå længere og hvorfor den ikke skriver månederne henne ved archives...???
Grafikken har jeg fra Fullmoongraphichs og så har jeg forsøgt mig frem med at kombinere min blog hos blogspot med en hjemmeflikket side... bortset fra bogstaverne synes jeg egentlig selv det er gået ganske udemærket ;) Siden signalerer måske ikke så meget strik som den kunne have gjort, men til gengæld signalerer den shopping, som er min store last som hamster... *G* og ovenikøbet sko, som er mit store traume indenfor shopping *lol* Meningen med "ansigtsløftet" var at få mere farve på, og gøre siden mere personlig end en template fra blogspot kunne. Og her er fest og farver, så jeg håber I kan li' det ;)

Nu vil jeg kravle under dynen, og strikke videre på mit sjal... hvis I ved hvordan jeg kan få rettet på de sidste fejl, må I meget gerne lægge en besked...

No comments: