Thursday, March 11, 2004

hvor er jeg glad

for mine nye bøger!! I går hentede jeg Camilla Plum's "Grønt I+II" i boghandlen, og de er SÅ meget bedre end jeg havde regnet med (og det siger ikke så lidt!)!! Helt fantastiske - godt skrevet, flotte billeder (og sjove billeder!) og al den viden jeg gerne har villet finde siden jeg gik og hjalp mor i haven :) Der står alt om hvordan man dyrker diverse grøntsager, salater, krydderurter og blomster i sin køkkenhave, og også hvordan man tilbereder dem... hvor blev jeg sulten... og der sad jeg på statskundskab og ventede på at Anders' timer var færdige, med kun en 20'er som kaffeautomaten ikke ville godkende (jeg havde sådan en lyst til varm cacao) *piv* Godt de havde pause på et tidspunkt, så jeg kunne få penge af Anders, for ellers havde jeg da spist potteplanten *G*
Om 20 minutter skal jeg sætte et rugbrød i ovnen... jeg tester solsikkerugbrødsblandingen fra Netto til omkring 6-7 kr - så må vi se om det kan spises :) Ellers har jeg også en opskrift på kernerugbrød, hvor man selv laver surdejen! Det skal jeg helt klart teste... kan vist desværre ikke nå det til rollespil på lørdag (surdejen skal stå i køleskab i 2 døgn, og brødet skal hvile 1 døgn efter det er bagt)... det havde ellers været lækkert til frokost... nå pyt - måske der er noget tilbage af det her :)

No comments: