Wednesday, March 03, 2004

så fik jeg strikket

et halstørklæde til Anders. Han blev syg da vi var nede og besøge Anne (det var koldt og blæsende ved Højer Sluse), og har haft meget ondt i halsen de sidste par dage... så mandag købte jeg noget dejligt mørkeblåt uldgarn i Fandango... måtte først vinde det op (=filtre det ud og vinde) hvilket tog omkring 6 timer *gys* men så var det også noget lækkert garn :) Da jeg begyndte at strikke på halstørklædet, fandt jeg ud af, at det farvede ret voldsomt, så i skrivende stund har jeg blå hænder!! (hvem kaldte mig en smølf??!!) Der var ikke helt nok af det mørkeslå garn, så jeg har strikket striber i noget lysere blåt (lidt "støvet") garn, og det er blevet rigtig godt! Fik også lavet frynser i enderne, så det ser rigtig proff ud ;) der er billede af det i listen over færdige ting. jeg har leget med "magic wand" i photoshop for at få en hvid baggrund, derfor de sære hvide pletter, hvor jeg ikke har kunnet fange det hele. Nu vil jeg strikke videre på Harald-vanterne!

No comments: