Friday, March 12, 2004

Et lille hvil

midt i oprydningen. Der skal jo være plads til os i morgen, når vi skal spille rollespil :) Skal også have flyttet bordet og sengen, så vi allesammen kan sidde på vores nye stole, i stedet for at sidde på sengen (det får man bare ondt i ryggen af).
Lige nu hænger tykmælken i sigteklædet og drypper af, så jeg kan lave mors friskost med dild til frokosten i morgen... mums!
Jeg er bange for, at jeg kommer til at trevle Harald-vante nr 2 op igen igen igen :( Sad og strikkede på uni, og det ser lidt forkert ud... tror der enten er gået noget galt i den første eller her... og så ser det lidt spøjst ud, at fletmønstret ikke fletter på helt samme måde på begge vanter *øv*
I min oprydning gik jeg også amok på mit tøj - der må helt klart ske sære ting med mine lår for tiden... bukserne i de mindste størrelser kan jeg stadig fint passe uden at de er for stramme... men dem jeg længe har overvejet at kassere fordi de var ved at falde af mig, sidder nu ganske godt om livet ??? Til gengæld er en lækker lyngfarvet nederdel (som var tilpas stor da jeg købte den) så stram at jeg knap nok kan lukke den!! Jeg forstår det godt nok ikke... den kan da ikke krybe af at ligge på en hylde?! Nå, men det var da godt at bukserne ikke allerede lå hos genbrug ::griner::

*griber mig selv i nakken og slæber mig nedenunder for at rydde mere op*

No comments: