Thursday, March 18, 2004

HURRA

Jeg har købt nye sko!!! Mor og jeg har lige været på den fedeste shoppetur i Bruuns og op og ned ad Strøget *G* Mor har fået de flotteste bluser/skjorter i rigtig fine farver (dvs ikke beige) - der var en rød/pink strikket trøje med v-hals, en stribet skjorte i hvid, mørk lilla og olivengrøn og en lækker lilla skjorte :) (ja, jeg har den flotteste mor der findes ;)!
Og så var vi i Sko Ringen! De Vagabond sko jeg sukkede efter i går var der stadig i str 36... der er elastik hen over foden og rundt i hælen, hvilket kompenserer for manglende fod på mig... så med en sål i hver kunne jeg faktisk passe dem kun i alm tynde bomuldsstrømper!! Helt fantastisk!!! :) Her er et billede af dem (jeg har også købt dem i sort - de hvide vil nok hurtigt blive lidt nussede, og de her går rigtig godt til det meste af mit tøj): Jeg har lidt en fornemmelse af, at det også er dem Sophie har fået lagt til side... men det kan jeg ikke tage mig af, da det er det eneste par sko jeg har kunnet finde, som har opfyldt de 2 krav jeg havde: de måtte ikke falde af, og ikke være lyserøde! jeg har købt et par rigtige damesko!!! fantastisk dag i mit liv *G*
Mor og jeg var også en smut i garnlageret og sukkede efter de fine filtede tasker... især den med de lyseblå blomster var rigtig yndig! Og så gav mor garn til et par nye sokker :) Garnet er stribet i 2 blå farver og ser rigtig dejligt ud! Det kan også strikkes på pind 3, så jeg kan bruge mine træstrømpepinde :)
Nu skal jeg i netto og have det sidste til aftensmaden... hakkebøffer med hjemmelavet chili-tomat-salsa og ris!

No comments: